Full Of Happiness

hari ini hari yang sungguh menggembirakan ( dan memenatkan) ....
setelah sekian lama tidak berjumpa dengan sepupu aku.., Atiqah..
dia masih 'mini' seperti dulu... (comel)
hari ini kami (aku, along, Atiqah) pergi tengok wayang tajuk 'GREEN HORNET' ..
THUMBS UP~!!! sangat memuaskan ~!! saya suka~!!

Tak payahla cakap pasal wayang tu....., hari ni kami saling membelanja antara satu sama lain (bet0l ke ayat aku ini??) along belanja wayang, Atiqah belanja makan , aku belanja popcorn~!
(yang termuda belanja sikit je la kan~~) huhuhu... tapi yang tak seronoknya jadi yang termuda ni asyik kena buli je...... (takpe.. saya redha....) diorang tipu cakap wayang tu untuk 16 tahun ke atas (padahal 13 tahun ke atas) diorang tipu kata saiz popcorn large tu takdelah besar sangat... (padahal ianya sungguh gedabak; besar ) diorang baling-baling popcorn....diorang itu, diorang ini..... ya.. saya sangat sayang kalian.... huh...

saya ngant0k sekarang ni...jadi... nanti2 lah cerita pasal ni... nak tido.... byebye.... (=_=)ZzZZzz