Dancing Out of the air!!

Today, 23 Oktober.. saya pergi melawat abang saya kat SDAR !! hahaha.. bgon pagi2 kot,, buat nasik lemak, bwak kat saner! (ibu yg buat,, saya beradu lg =__=) by the way,, smpai kat saner dlm pukol 9,, ALIEF and AFIEF pegi naek dorm along,, kejutkan dier..

Meanwhile kanak2 riang berdua tu pergi kejutkan dier,, ibu saya , saya dan papa saya pon carik port yang sesuai untuk berkelah..~ ( ibulah yang paling excited ) bila along turun,, saya pon berlari ke arah dier dengan comelnya (hahaha) dier pon dengan cool nya menyambut saya dengan pelukan.. (aww~~ romantisS) hahahaha.. tapi yang bosannya,, expression muka yang dier tunjok lepas nampak port berkelah yang kitorang da susun CANTEKKKKK punyer tak macam yang diharapkan.... (apelaa along nie!! )

pastu,pastu,pastu...., kitorang makann~~ (saya tambah 2 kali.. [>.<] ) sambil2 makan tu kitorang borak.. (patutnyer tak boleh cakap sambil makan kan?? maafkanlah kami, tuhan..)
along pon citer la pasal itu dan ini sampai saya tiada peluang untuk buka cerita saya yang saya ingat nak kongsi dengannya ( sedih au! saya dah rehearse kat umah awal2.. !! hahaha)

then,, along pon share la pasal miss oren dier.., okay, okay,, bla,bla,bla.. saya enjuy mendengarnya.. hahaha.. serius,, saya ok jee kalau dier nak ader relationship ngan sape2.. asalkan dier tak campak saya ke belakang la.. tapi saya tengok dia macam serius je ngan miss oren ... hahaha.. entah la! tak payah la pikir pasal diorang tu!! baik pikir pasal saya ngan KYUHYUN (?????????) =3= alya bossseeeee~~

tujela kot untuk hari ni,, jangan tanya kenapa saya letak tajuk tu ( semua tajuk post saya berdasarkan tajuk lagu korea) hahaha.. okay, sayonaraaa~~