I Feel Like Jumping,Jumping,Jumping~!!

well... hi everyone,, it's been a long time kan?
Da ramai kawan2 Alya suruh Alya update blog , tapi sbab thap kmalasan yg melampau.. hahaha

well,well,, ULASAN UNTUK MINGGU NI~!!!

  • Sangaaaaaaaaaaaaaaaaaat banyak folio yang harus saya buat~~ ahh.... Ya Allah.... kenapalah 3 folio bagi at the same time..., teacher..., We Human too mehh....
  • Maryam Amirah, kawan saya sorang tu da minat k-pop... HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA..... she was so ego before.... well.., nowdays , nobody can survive without K-pop ( teenagers laa..)
  • Kedatangan ke skolah minggu ni PENUH DENGAN BERWAWASAN NYER~!!! (???)
  • Minggu ni saya cuber2 masak..... A....s..a...m...p...e....d...a...s... ASAM PEDAS~!! tp ... yang jadinyer.... asam masam..... (=_=") hahahaha .. saya trbubuh bnyak sgt asam jawa.... but still, i'm enjoying it~!!!
  • Saya dah start rapat dengan Fatin Raihan~~ hihi.. if korang nak tau..., i thought she hate me before.. tapi dia kater x der pon... hahaha ..( sbab biler dyer pndang aq, muker dyer nmpak mcam tgah mrah... )
  • as Maryam da minat K-Pop... (hehehe) banyak giler citer psal mender alah tu... hahahah.. dyer minat kat Yoseob (Beast a.k.a. B2st)

hihi... itulah sket2 yg brlaku mingu ini..... i start to enjoy my school life back... Ya Allah.., please make this lasts forever~~~