V.I.U [ Very Important U ]

aahh~
persekolahan bagi sesi 2011 dah nak sampai ke penghujungnya... >.<
Ape saya rasa?
erm... of course, lega dah habis sekolah, but..,
Bosan laa .., kena berpisah ngan kawan-kawan .. =(

so..,
to all my classmates ,, 3 Cemerlang !
dah banyak benda kita go through togather-gather ~
erm .. (okay, it's getting sad )
mula-mula, masa saya baru masok 3c saya takut sungguh,
sebab saya ingat 3C nie kelas 'BELAJAR'.. ( paham tak?? )
tapi rupa-rupanya...... hmmph!!
SANGAT BISING, OKAY?

tapi saya suka ....
Syahmie yang kecik tp bising ,
Muaz yang ber IQ tinggi tapi jarang belajar, asyik maen game jee..,
Saiful yang asyik menyibok maser kitorang ngah lepak ,
Yasmin, Raisha, Farahin yang selalu randomly menyanyi kuat2..
Maryam yang asyik tambah-tambah fakta (yg xder dalam silibus) sampai buat orang pening..
Hanun dengan gelak adorable dyer .. ^^
SAYA SUKA SEMUANYA =) SUNGGUH

Tahun ni saya kenal dan rapat dengan ramai orang baru ..
  • Fatin Raihan - mula-mula saya ingat dia tak suka saya .. ( dia suka jeling saya ) .. tapi bila dah lama-lama kenal ..., SAYA SAYANG DIA ^^ Rai, tolong la bersabar dengan perangai gila-gila aku nie , ea?
  • Nur'Ain - Saya kenal dia thanks to K-pop ! hahaha ! Mula-mula hubungan kitorang sekadar kwan se K-POP je, tapi lama-lama.., saya anggap dia macam kakak saya .. ^^ Dia sangat care pasal saya, thanks, Unnie ..
  • Siti Nur Ezzaty - Murid baru dalam 3C .. (saya ada tulis pasal dia dalam blog ni ) dia sangat mengilan-ngilan ( certain orang je akan paham ) saya maybe selalu act macam saya tak suka awak, tapi awak tetap kawan yang sya sangat perlukan , okay?
  • Nur Syahidah - Syidot !! Masa baru kenal dia, saya sangat takut dengan dia , sebab jelingan dia sangat tajam .. [*.*] tapi .. dia sangat best dan dila - gila .. ^^ kalau act kau act randomly kan, cDOT .., COMEL !! jangan stress2 blaja, keyh ?
well .., hehehe ..
*lap air mata* =P haha ,, kidding2 ..
thanks la korang , da buat idopp aku serunuk tahun ni !!
AKU SAYANG KORANG TAHAP COKELAT !!! okey ?? *pelok ketet-ketat*


hanun , i'm gonna miss you sayang~

hazirah ,, thanks for the K-drama !

Raihan , Hannah , hope kita masok kelas bio sama2..

yup, mereka cool..



Aww ,, the one that will scold me if i do wrong, thank you so much, Amalina !

YESS.., Raihan, Atiqah, Amalina.. <3

let's forever being this way, okay ?

rakan seperjuangan ! FIGHTING!


- the end -