HOW DARE YOU, kawan..

haish awak ni ..
orang penat2 nak cover awak dalam blog nie..
awak pulak tulis blog yang memang obviously ditujukan untuk saya .. =="
apelaa awak nie ..
marah pasal benda laen sayer plak yang kena ??
NGOK NGEK sungguh kamu ..
awak memang salah semalam .,, awak sedar tak ?

yess.., saya memang <3 sj tahap gaban gila-gila mati ..
tapi mak saya tak kecewa kat saya pasal tu
ayah saya tak terasa hati ngan saya ..
mak saya tak nanges sebab saya :)
at least saya tak sampai tahap 'D*****a' ..

hmm... saya x nak laa sebot ..,
tapi bila saya kenangkan balik camner awak kutuk saya gile2 ..
saya rase cam nak sebot gak ape yang awak dah buat .. =)
mesti ramai orang terkejut bacer ^^ terutama yang warne OREN tu
follower blog sayer mesti akan ader 1386 orang =P ( macam frens awak kat fb )
ke dah lebih ?? lalalalalala

saya akui laa.. dalam famili saya..,
saya x pandai sangat kalau nak dibandingkan yang lain .. ^^
awak memang sangat bijak ,, saya kagum dengan awak pasal tu =)
jadik gunakan laa otak yang bijak tu untuk paham sebab sesuatu itu berlaku ^^
jangan tendang2 lif pasal mende2 kecik , wahai orang yang lagi bijak dari saya

sedih nyee ..
after knowing you for 15 years ..
I thought I knew you so well ..
TT__TT sedihh ~ sedihh ~
nak nanges ...

*dah tak tahu nak tulis apeeee*
saya tak tahu camner nak kutuk2 awak laa ..
hebatnyer awak dapat buat ayat yang pedas kat dalam blog awak..
saya harap saya pon boleh buat ayat sepedas itu ..

hmm.. tu je laa ..
PEACE , NO WAR ^^
Assalamualaikum, kawan !