I'm so sorry , I love you

err.. erm ... semalam kan saya pergi amek result kan ..,
result saya so-so je  Onion Head Emoticons 62
hahahahahahahahahahahahaha... Onion Head Emoticons 14

ibu : boleh lagi dyer gelak result dah camtu !!! Onion Head Emoticons 108
saya : adoi ~!! Onion Head Emoticons 19


errr Onion Head Emoticons 26 ... so, saya nak ucap tahniah la kat member2 sayer yang dapat straight A's tuh..
korang memang aq dah expect dapat straight pon ..  sbenarnye ader certain tu aq terkezut gak , sebab dyorg blaja maen2 jer depan saya .... entah2 ... diorang .... diorang tu ...Onion Head Emoticons 86  hahaha, guwau sajer !

member-member dan saudara-saudara saya pon pelik sebab saya lepak je~

LEPAKKK ~ Onion Head Emoticons 64 lalalalalalalalalalala~
LEPAKKKK ~ Onion Head Emoticons 32 haaaaaaaaaaauuunnn~
LEPAKKKKK ~ Onion Head Emoticons 47 fufufufufufufufufufufufufu~

tapi sebenarnye ..... di dalam ... saya macam ni ...Onion Head Emoticons 92 macam ni Onion Head Emoticons 102 dan ni .. Onion Head Emoticons 145
maaf la keluargaku sebab dah menghampakan kalian ~
SPM nanti saya akan buat betul-betul ! Sungguh !

Saya admit tahun ini ialah tahun maen saya .. Onion Head Emoticons 144 maen !!
dan saya tak belajar dalam tahap maksimum ... Onion Head Emoticons 22 ...
maaf sangat untuk tu ....

angah janji kat papa ngan ibu nak belajar rajin2  f4  nih ...
and ....

Super Junior oppa, mianhae ..
this is not oppas fault , its mine ....
and I've decide to stop following you guys ...
but just until I finish with my SPM ~ ( yeah rite )

sebelum masa tu sampai maybe I'll miss your new songs,
saya takkan tengok variety show yg oppa pergi ~
saya tak kan tau latest news pasal oppa lagi ..

YOSH ! I know that I can do it !!!!
so..., byebye oppa !! Onion Head Emoticons 28

. . . . .
. . . . . . .
. . . . . . . . .
. . . . . . . . . . .

OPPPPPPPPPPAAAAAAAAAAAAA ~!!!!! Onion Head Emoticons 105
DON'T GOOOOOOOOOOOOOOOO ~~~~~~~~~!!!!! Onion Head Emoticons 77
I CAN'T DO THISSSSSSSSSSSSSSSSSSS ~~~~~~~~~~~~~~~!!! Onion Head Emoticons 126


errrrrrrrrrr .......... susah nie .. Onion Head Emoticons 15
tengoklah cmner ek ..

Assalamualaikum ~~~~!
Onion Head Emoticons 73