meowww~~ >< keep being with me !

Assalamualaikum readers ! ^^
it's been a long time saya tak update kan ?
really x3 sorry okay.., ^^
cuti sekolah ni saya sangat busy .

Btw,
baru-baru ni waktu petang2 ..,
waktu tu tengah hujan, tak tahu kenapa tapi tiba-tiba saya tergerak ati plak nak bukak pintu depan,
bila bukak2 pintu tu..,
nampak seekor makhluk tuhan ni ,
seekor kucing .. ^^

well, kucing ni ..., erm.. how to describe eh ?
bukan jenis kucing yang nampak kiut miut ..,
tapi jenis kucing yang ... comot ; kotor ..
bulu pon dah serabut , kurus pulak tu, badan macam lemah jee..
and plus ,,
this cat is BLIND .. tapi sebelah mata je , (mata kiri )

after I saw the cat , saya just usap2 die je..
dier pon (kucing itu ) mengiau - ngiau ..
cara dyer mengiau tu macam kesian giler ..,
menusuk sanubari woo ~!! ( >.< )

saya pon ... erm.. tak tahula kenapa tapi , bila saya tengok dier lama2 ..,
saya menangis .. (TT_TT)
waktu tu saya pikir ...

''hey, si kucing .., (x tau kenapa, tapi cmtu la saya panggil dier mula2 ) .. if life is so hard for you why don't you just give up on living ? There's nothing else to see in this world so why must you bear the pain ? you're not like us , no matter how you die , there's only one place for you which is heaven . ''

saya nanges giler2 kot sambil usap kucing tu ,
questioning the same thing, again and again ..
dengan background bunyi hujan ( bertambah syahdu kott )

pastu saya teringat satu cerita ni .. ( citer jepun )
pasal seorang budak pompuan jumpa seekor anjing ..,
keadaan anjing tu samer cam kucing ni ,
pastu pompuan tu tanya kat sorang nenek ni soalan yang agak sama cam yang aku tanya.
jawapan nenek tu simple se-simple simple -nye..

'' because he (the dog is a male dog ) still want to live in this world ''

hahaha ..
maybe si kucing pon camtu kan ?
dia still nak hidup kat dunia ni ..

lepas da berbaldi-baldi nanges <---------- exaggerated giler =="
saya amek saki baki lunch kami ,
bagi kat si kucing ^^

sekarang ni ,
hari-hari dia ader kat depan pintu ^^
saya pon kena laa bg dier makan ..
ibu tak suka sangat,
tapi saya suka ..
sebab waktu petang2 masa adek bradek yang lain pergi padang ,
si kucing akan maen2 ngan saya ~~
jadi takdelah saya sorang-sorang ..
saya harap sangat si kucing stay ngan saya camni ^^

hehe.. well ,,
this is him .., i named him 'Neko-ah' (kalau ditranslate-kan mksodnye si kucing =P )


he's cold .., because of the cold weather .. :(


kiut ~ <3





well, itu saja !
akhir kata from saya ...,
sayangilah binatang (???) !!